a moment to remember

By: hemot hemot

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 1-Mar-2009 01:39 Email | Share | | Bookmark
soccer

de beli jersey utk ipan...suker ler tuh....huhuhuhu...tp bola kaler pink..?...duri² plak tuh...huhuhuh....



Tuesday, 24-Feb-2009 01:27 Email | Share | | Bookmark
da sekolah da....

ensem abang pakai uniform sekolah.... blaja rajin² yer



Monday, 26-Jan-2009 02:16 Email | Share | | Bookmark
Taman Teruntum

 
 
 
View all 96 photos...
cuti gong xi fa cai hr tuh bawak ipan ngan shirah gih taman teruntum kat kontan....ekceli ni ler taman mainan kami adek badek maser kecik² dulu...abah selalu bawak kitorang ke sini....mmm..x byk perubahan sgt pon kat tmn ni....still lagi ader gelongsor yg samer yg kitorang main dulu,buaian still lagi kat tpt yg samer cumer da tukar laa buaian nyer laa kot....bangku utk dudok² pon still lagi yg samer...mender panjat² tuh...still lagi yg sama...cumer da di cat lain jer....pendek kater byk mender lagik yg samer dan x berubah....tu yg buat teringat zaman budak² tu...seronok...

seronok bukan main lagi ipan ngan shirah...naik gelongsor,main buaian,naik kuda,lari sana lari sini,tgk monyet,ular,rusa,ostrich...mcm²...huhuhuhu....







Friday, 23-Jan-2009 04:39 Email | Share | | Bookmark
Tropicana City Mall

 
 
 
View all 27 photos...
da bukak pon mall ni...dekat ler sgt ngan tpt kejer aku...jd hr ni kami decide nak ke saner tinjau² aper yg menarik kat saner....ekceli ok laa jugak tpt nyer...tp x der directory...so mcm agak susah nak tgk kedai aper yg ader kat dlm mall tuh....

kitorang pegi saner waktu lunch....mkn kat kenny rogers...pastuh balek....maser balek tuh jln jem sampai peck siang bengang...hehehehe....




Saturday, 17-Jan-2009 03:57 Email | Share | | Bookmark
IKEA + Australia

ikea
 
 
View all 12 photos...
mmmm...aku ajak koki gih IKEA sbb mak aku pesan jug air kat situh...hai jug air pon nak yg IKEA ker..?...bantai laaa...layan kan ajer....huhuhuhu

da round² IKEA tuh tp x jumper jug air yg mak bekenan tuh....out of stock gamak nyer....so aku ngan koki pegi ler beli tiket wayang citer Australia....bukan beli tiket flight ke Australia yer....huhuhuhu....

best ler jugok citer tuh...lamer....2 jam lebeh....tp ktrg mmg enjoy the movie laaa...lagik² sbb hero nyer ensem kan...ahaks...

ni gambor aku ngan koki jd model karipap IKEA...aku sker giler karipap ni...shedap..




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net